Πολιτική επιστροφών
Τελευταία ενημέρωση: 01 Ιουνίου 2020
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Epipla-Lefkada.gr μέσα από το διαδικτυο στον ιστότοπο www.epipla-lefkada.gr
Ακύρωση παραγγελίας
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσων του ηλεκτρονικού καταστήματος Epipla-Lefkada.gr (www.epipla-lefkada.gr για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων Epipla-Lefkada.gr, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.
Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγο κατασκευαστικού ελαττώματος.
Ο πελάτης/χρήστης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει τα αγορασμένα προϊόντα εντός 15 ημέρών από την στιγμή της παραλαβής. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε η Epipla-Lefkada.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.
Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.
Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στις κεντρικές αποθήκες μας.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή).
3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (π.χ. Σαλόνια ειδικών διαστάσεων, ντουλάπες σε ειδικά χρώματα κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.
Επίλυση Διαφορών
Αν έχετε διαφορά με έμπορο σε χώρα της ΕΕ σχετικά με προϊόν ή υπηρεσία που αγοράσατε ηλεκτρονικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ), η οποία παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αυτή η πλατφόρμα διατίθεται δωρεάν, σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ. Αν υποβάλετε καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ, εσείς και ο έμπορος θα πρέπει να συμφωνήσετε για τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που θα εξετάσει τη διαφορά σας. Κάθε φορέας εφαρμόζει δικούς του κανόνες και διαδικασίες και είναι δωρεάν για τους καταναλωτές.